Pažin, J. (2020). INFLUENCERI KAO EFIKASAN ALAT DIGITALNIH TRŽIŠNIH KOMUNIKACIJA (Završni rad). Zagreb: Visoko učilište Algebra. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:429176
Pažin, Josipa. "INFLUENCERI KAO EFIKASAN ALAT DIGITALNIH TRŽIŠNIH KOMUNIKACIJA." Završni rad, Visoko učilište Algebra, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:429176
Pažin, Josipa. "INFLUENCERI KAO EFIKASAN ALAT DIGITALNIH TRŽIŠNIH KOMUNIKACIJA." Završni rad, Visoko učilište Algebra, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:429176
Pažin, J. (2020). 'INFLUENCERI KAO EFIKASAN ALAT DIGITALNIH TRŽIŠNIH KOMUNIKACIJA', Završni rad, Visoko učilište Algebra, citirano: 05.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:429176
Pažin J. INFLUENCERI KAO EFIKASAN ALAT DIGITALNIH TRŽIŠNIH KOMUNIKACIJA [Završni rad]. Zagreb: Visoko učilište Algebra; 2020 [pristupljeno 05.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:429176
J. Pažin, "INFLUENCERI KAO EFIKASAN ALAT DIGITALNIH TRŽIŠNIH KOMUNIKACIJA", Završni rad, Visoko učilište Algebra, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:429176