Pažin, J. (2020). INFLUENCERI KAO EFIKASAN ALAT DIGITALNIH TRŽIŠNIH KOMUNIKACIJA (Undergraduate thesis). Zagreb: Algebra University College. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:429176
Pažin, Josipa. "INFLUENCERI KAO EFIKASAN ALAT DIGITALNIH TRŽIŠNIH KOMUNIKACIJA." Undergraduate thesis, Algebra University College, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:429176
Pažin, Josipa. "INFLUENCERI KAO EFIKASAN ALAT DIGITALNIH TRŽIŠNIH KOMUNIKACIJA." Undergraduate thesis, Algebra University College, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:429176
Pažin, J. (2020). 'INFLUENCERI KAO EFIKASAN ALAT DIGITALNIH TRŽIŠNIH KOMUNIKACIJA', Undergraduate thesis, Algebra University College, accessed 24 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:429176
Pažin J. INFLUENCERI KAO EFIKASAN ALAT DIGITALNIH TRŽIŠNIH KOMUNIKACIJA [Undergraduate thesis]. Zagreb: Algebra University College; 2020 [cited 2024 October 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:429176
J. Pažin, "INFLUENCERI KAO EFIKASAN ALAT DIGITALNIH TRŽIŠNIH KOMUNIKACIJA", Undergraduate thesis, Algebra University College, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:429176