završni rad
Korištenje promotivnih kupona kao alata aktivacije branda u Hrvatskoj i svijetu

Galović, Ivan
Visoko učilište Algebra

Citirajte ovaj rad

Galović, I. (2019). Korištenje promotivnih kupona kao alata aktivacije branda u Hrvatskoj i svijetu (Završni rad). Zagreb: Visoko učilište Algebra. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:441572

Galović, Ivan. "Korištenje promotivnih kupona kao alata aktivacije branda u Hrvatskoj i svijetu." Završni rad, Visoko učilište Algebra, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:441572

Galović, Ivan. "Korištenje promotivnih kupona kao alata aktivacije branda u Hrvatskoj i svijetu." Završni rad, Visoko učilište Algebra, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:441572

Galović, I. (2019). 'Korištenje promotivnih kupona kao alata aktivacije branda u Hrvatskoj i svijetu', Završni rad, Visoko učilište Algebra, citirano: 04.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:441572

Galović I. Korištenje promotivnih kupona kao alata aktivacije branda u Hrvatskoj i svijetu [Završni rad]. Zagreb: Visoko učilište Algebra; 2019 [pristupljeno 04.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:441572

I. Galović, "Korištenje promotivnih kupona kao alata aktivacije branda u Hrvatskoj i svijetu", Završni rad, Visoko učilište Algebra, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:441572