undergraduate thesis
Korištenje promotivnih kupona kao alata aktivacije branda u Hrvatskoj i svijetu

Ivan Galović (2019)
Algebra University College
Cite this document

Galović, I. (2019). Korištenje promotivnih kupona kao alata aktivacije branda u Hrvatskoj i svijetu (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:441572

Galović, Ivan. "Korištenje promotivnih kupona kao alata aktivacije branda u Hrvatskoj i svijetu." Undergraduate thesis, Algebra University College, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:441572

Galović, Ivan. "Korištenje promotivnih kupona kao alata aktivacije branda u Hrvatskoj i svijetu." Undergraduate thesis, Algebra University College, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:441572

Galović, I. (2019). 'Korištenje promotivnih kupona kao alata aktivacije branda u Hrvatskoj i svijetu', Undergraduate thesis, Algebra University College, accessed 23 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:441572

Galović I. Korištenje promotivnih kupona kao alata aktivacije branda u Hrvatskoj i svijetu [Undergraduate thesis]. Zagreb: Algebra University College; 2019 [cited 2019 September 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:441572

I. Galović, "Korištenje promotivnih kupona kao alata aktivacije branda u Hrvatskoj i svijetu", Undergraduate thesis, Algebra University College, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:441572