Rad nije dostupan
završni rad
UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU

Marina Mandić (2017)
Visoko učilište Algebra
Citirajte ovaj rad

Mandić, M. (2017). UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

Mandić, Marina. "UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU." Završni rad, Visoko učilište Algebra, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

Mandić, Marina. "UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU." Završni rad, Visoko učilište Algebra, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

Mandić, M. (2017). 'UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU', Završni rad, Visoko učilište Algebra, citirano: 27.01.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

Mandić M. UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU [Završni rad]. Zagreb: Visoko učilište Algebra; 2017 [pristupljeno 27.01.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

M. Mandić, "UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU", Završni rad, Visoko učilište Algebra, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.