prikaz prve stranice dokumenta UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU
Rad nije dostupan
završni rad
UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU

Mandić, Marina
Visoko učilište Algebra

Citirajte ovaj rad

Mandić, M. (2017). UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU (Završni rad). Zagreb: Visoko učilište Algebra. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

Mandić, Marina. "UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU." Završni rad, Visoko učilište Algebra, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

Mandić, Marina. "UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU." Završni rad, Visoko učilište Algebra, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

Mandić, M. (2017). 'UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU', Završni rad, Visoko učilište Algebra, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

Mandić M. UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU [Završni rad]. Zagreb: Visoko učilište Algebra; 2017 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

M. Mandić, "UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU", Završni rad, Visoko učilište Algebra, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060