prikaz prve stranice dokumenta UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU
No public access
undergraduate thesis
UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU

Mandić, Marina
Algebra University College

Cite this document

Mandić, M. (2017). UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

Mandić, Marina. "UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU." Undergraduate thesis, Algebra University College, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

Mandić, Marina. "UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU." Undergraduate thesis, Algebra University College, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

Mandić, M. (2017). 'UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU', Undergraduate thesis, Algebra University College, accessed 26 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

Mandić M. UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU [Undergraduate thesis]. Zagreb: Algebra University College; 2017 [cited 2020 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

M. Mandić, "UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU", Undergraduate thesis, Algebra University College, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

Islandora Bookmark - Please login to use this feature