prikaz prve stranice dokumenta UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU
No public access
undergraduate thesis
UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU

Mandić, Marina
Algebra University College

Cite this document

Mandić, M. (2017). UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

Mandić, Marina. "UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU." Undergraduate thesis, Algebra University College, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

Mandić, Marina. "UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU." Undergraduate thesis, Algebra University College, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

Mandić, M. (2017). 'UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU', Undergraduate thesis, Algebra University College, accessed 21 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

Mandić M. UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU [Undergraduate thesis]. Zagreb: Algebra University College; 2017 [cited 2022 May 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

M. Mandić, "UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU", Undergraduate thesis, Algebra University College, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

Please login to the repository to save this object to your list.