No public access
undergraduate thesis
UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU

Marina Mandić (2017)
Algebra University College
Cite this document

Mandić, M. (2017). UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

Mandić, Marina. "UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU." Undergraduate thesis, Algebra University College, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

Mandić, Marina. "UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU." Undergraduate thesis, Algebra University College, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

Mandić, M. (2017). 'UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU', Undergraduate thesis, Algebra University College, accessed 22 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

Mandić M. UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU [Undergraduate thesis]. Zagreb: Algebra University College; 2017 [cited 2019 October 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060

M. Mandić, "UTJECANJE NA POSJEĆENOST BLOGA KORIŠTENJEM REKLAMNIH KAMPANJA NA FACEBOOKU", Undergraduate thesis, Algebra University College, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:840060