Softić, S. (2019). PRIMJENA DIGITALNE STRATEGIJE KOD TURISTIČKIH KAMPOVA U HRVATSKOJ (Završni rad). Zagreb: Visoko učilište Algebra. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:231473
Softić, Sabina. "PRIMJENA DIGITALNE STRATEGIJE KOD TURISTIČKIH KAMPOVA U HRVATSKOJ." Završni rad, Visoko učilište Algebra, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:231473
Softić, Sabina. "PRIMJENA DIGITALNE STRATEGIJE KOD TURISTIČKIH KAMPOVA U HRVATSKOJ." Završni rad, Visoko učilište Algebra, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:231473
Softić, S. (2019). 'PRIMJENA DIGITALNE STRATEGIJE KOD TURISTIČKIH KAMPOVA U HRVATSKOJ', Završni rad, Visoko učilište Algebra, citirano: 05.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:231473
Softić S. PRIMJENA DIGITALNE STRATEGIJE KOD TURISTIČKIH KAMPOVA U HRVATSKOJ [Završni rad]. Zagreb: Visoko učilište Algebra; 2019 [pristupljeno 05.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:231473
S. Softić, "PRIMJENA DIGITALNE STRATEGIJE KOD TURISTIČKIH KAMPOVA U HRVATSKOJ", Završni rad, Visoko učilište Algebra, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:231473