Softić, S. (2019). PRIMJENA DIGITALNE STRATEGIJE KOD TURISTIČKIH KAMPOVA U HRVATSKOJ (Undergraduate thesis). Zagreb: Algebra University College. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:231473
Softić, Sabina. "PRIMJENA DIGITALNE STRATEGIJE KOD TURISTIČKIH KAMPOVA U HRVATSKOJ." Undergraduate thesis, Algebra University College, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:231473
Softić, Sabina. "PRIMJENA DIGITALNE STRATEGIJE KOD TURISTIČKIH KAMPOVA U HRVATSKOJ." Undergraduate thesis, Algebra University College, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:231473
Softić, S. (2019). 'PRIMJENA DIGITALNE STRATEGIJE KOD TURISTIČKIH KAMPOVA U HRVATSKOJ', Undergraduate thesis, Algebra University College, accessed 26 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:231473
Softić S. PRIMJENA DIGITALNE STRATEGIJE KOD TURISTIČKIH KAMPOVA U HRVATSKOJ [Undergraduate thesis]. Zagreb: Algebra University College; 2019 [cited 2024 October 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:231473
S. Softić, "PRIMJENA DIGITALNE STRATEGIJE KOD TURISTIČKIH KAMPOVA U HRVATSKOJ", Undergraduate thesis, Algebra University College, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:231473