Rad nije dostupan
specijalistički diplomski stručni
Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva

Ivan Radoš (2018)
Visoko učilište Algebra
Citirajte ovaj rad

Radoš, I. (2018). Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

Radoš, Ivan. "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva." Specijalistički diplomski stručni, Visoko učilište Algebra, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

Radoš, Ivan. "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva." Specijalistički diplomski stručni, Visoko učilište Algebra, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

Radoš, I. (2018). 'Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva', Specijalistički diplomski stručni, Visoko učilište Algebra, citirano: 23.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

Radoš I. Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Visoko učilište Algebra; 2018 [pristupljeno 23.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

I. Radoš, "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva", Specijalistički diplomski stručni, Visoko učilište Algebra, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147