Radoš, I. (2018). Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Visoko učilište Algebra. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147
Radoš, Ivan. "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva." Specijalistički diplomski stručni, Visoko učilište Algebra, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147
Radoš, Ivan. "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva." Specijalistički diplomski stručni, Visoko učilište Algebra, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147
Radoš, I. (2018). 'Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva', Specijalistički diplomski stručni, Visoko učilište Algebra, citirano: 06.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147
Radoš I. Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Visoko učilište Algebra; 2018 [pristupljeno 06.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147
I. Radoš, "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva", Specijalistički diplomski stručni, Visoko učilište Algebra, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147