No public access
master's thesis
Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva

Ivan Radoš (2018)
Algebra University College
Cite this document

Radoš, I. (2018). Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

Radoš, Ivan. "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva." Master's thesis, Algebra University College, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

Radoš, Ivan. "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva." Master's thesis, Algebra University College, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

Radoš, I. (2018). 'Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva', Master's thesis, Algebra University College, accessed 23 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

Radoš I. Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva [Master's thesis]. Zagreb: Algebra University College; 2018 [cited 2019 September 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

I. Radoš, "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva", Master's thesis, Algebra University College, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147