Radoš, I. (2018). Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva (Master's thesis). Zagreb: Algebra University College. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147
Radoš, Ivan. "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva." Master's thesis, Algebra University College, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147
Radoš, Ivan. "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva." Master's thesis, Algebra University College, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147
Radoš, I. (2018). 'Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva', Master's thesis, Algebra University College, accessed 09 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147
Radoš I. Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva [Master's thesis]. Zagreb: Algebra University College; 2018 [cited 2024 December 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147
I. Radoš, "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva", Master's thesis, Algebra University College, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147