prikaz prve stranice dokumenta Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva
No public access
master's thesis
Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva

Radoš, Ivan
Algebra University College

Cite this document

Radoš, I. (2018). Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

Radoš, Ivan. "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva." Master's thesis, Algebra University College, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

Radoš, Ivan. "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva." Master's thesis, Algebra University College, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

Radoš, I. (2018). 'Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva', Master's thesis, Algebra University College, accessed 22 November 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

Radoš I. Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva [Master's thesis]. Zagreb: Algebra University College; 2018 [cited 2022 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

I. Radoš, "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva", Master's thesis, Algebra University College, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

Please login to the repository to save this object to your list.