Milković, K. (2023). PERCEPCIJA PROMOCIJE PAMETNIH TELEFONA PUTEM INSTAGRAMA KROZ INFLUENCER MARKETING U HRVATSKOJ (Završni rad). Zagreb: Visoko učilište Algebra. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:029562
Milković, Karlo. "PERCEPCIJA PROMOCIJE PAMETNIH TELEFONA PUTEM INSTAGRAMA KROZ INFLUENCER MARKETING U HRVATSKOJ." Završni rad, Visoko učilište Algebra, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:029562
Milković, Karlo. "PERCEPCIJA PROMOCIJE PAMETNIH TELEFONA PUTEM INSTAGRAMA KROZ INFLUENCER MARKETING U HRVATSKOJ." Završni rad, Visoko učilište Algebra, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:029562
Milković, K. (2023). 'PERCEPCIJA PROMOCIJE PAMETNIH TELEFONA PUTEM INSTAGRAMA KROZ INFLUENCER MARKETING U HRVATSKOJ', Završni rad, Visoko učilište Algebra, citirano: 06.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:029562
Milković K. PERCEPCIJA PROMOCIJE PAMETNIH TELEFONA PUTEM INSTAGRAMA KROZ INFLUENCER MARKETING U HRVATSKOJ [Završni rad]. Zagreb: Visoko učilište Algebra; 2023 [pristupljeno 06.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:029562
K. Milković, "PERCEPCIJA PROMOCIJE PAMETNIH TELEFONA PUTEM INSTAGRAMA KROZ INFLUENCER MARKETING U HRVATSKOJ", Završni rad, Visoko učilište Algebra, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:029562