Lemaić, I. (2020). STRATEGIJA MARKETINGA KROZ SADRŽAJ ZA DM - DROGERIE MARKT (Završni rad). Zagreb: Visoko učilište Algebra. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:142685
Lemaić, Iva. "STRATEGIJA MARKETINGA KROZ SADRŽAJ ZA DM - DROGERIE MARKT." Završni rad, Visoko učilište Algebra, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:142685
Lemaić, Iva. "STRATEGIJA MARKETINGA KROZ SADRŽAJ ZA DM - DROGERIE MARKT." Završni rad, Visoko učilište Algebra, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:142685
Lemaić, I. (2020). 'STRATEGIJA MARKETINGA KROZ SADRŽAJ ZA DM - DROGERIE MARKT', Završni rad, Visoko učilište Algebra, citirano: 22.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:142685
Lemaić I. STRATEGIJA MARKETINGA KROZ SADRŽAJ ZA DM - DROGERIE MARKT [Završni rad]. Zagreb: Visoko učilište Algebra; 2020 [pristupljeno 22.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:142685
I. Lemaić, "STRATEGIJA MARKETINGA KROZ SADRŽAJ ZA DM - DROGERIE MARKT", Završni rad, Visoko učilište Algebra, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:142685