Dugić, M. (2016). STRATEGIJA ONLINE MARKETINŠKOG NASTUPA I MJERENJE UČINKOVITOSTI (Završni rad). Zagreb: Visoko učilište Algebra. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:459949
Dugić, Marina. "STRATEGIJA ONLINE MARKETINŠKOG NASTUPA I MJERENJE UČINKOVITOSTI." Završni rad, Visoko učilište Algebra, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:459949
Dugić, Marina. "STRATEGIJA ONLINE MARKETINŠKOG NASTUPA I MJERENJE UČINKOVITOSTI." Završni rad, Visoko učilište Algebra, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:459949
Dugić, M. (2016). 'STRATEGIJA ONLINE MARKETINŠKOG NASTUPA I MJERENJE UČINKOVITOSTI', Završni rad, Visoko učilište Algebra, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:459949
Dugić M. STRATEGIJA ONLINE MARKETINŠKOG NASTUPA I MJERENJE UČINKOVITOSTI [Završni rad]. Zagreb: Visoko učilište Algebra; 2016 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:459949
M. Dugić, "STRATEGIJA ONLINE MARKETINŠKOG NASTUPA I MJERENJE UČINKOVITOSTI", Završni rad, Visoko učilište Algebra, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:459949