završni rad
INFLUENCER MARKETING KAO MOĆAN ALAT PROMOCIJE BRANDA

Domagoj Pale (2019)
Visoko učilište Algebra
Citirajte ovaj rad

Pale, D. (2019). INFLUENCER MARKETING KAO MOĆAN ALAT PROMOCIJE BRANDA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:801549

Pale, Domagoj. "INFLUENCER MARKETING KAO MOĆAN ALAT PROMOCIJE BRANDA." Završni rad, Visoko učilište Algebra, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:801549

Pale, Domagoj. "INFLUENCER MARKETING KAO MOĆAN ALAT PROMOCIJE BRANDA." Završni rad, Visoko učilište Algebra, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:801549

Pale, D. (2019). 'INFLUENCER MARKETING KAO MOĆAN ALAT PROMOCIJE BRANDA', Završni rad, Visoko učilište Algebra, citirano: 04.04.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:801549

Pale D. INFLUENCER MARKETING KAO MOĆAN ALAT PROMOCIJE BRANDA [Završni rad]. Zagreb: Visoko učilište Algebra; 2019 [pristupljeno 04.04.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:801549

D. Pale, "INFLUENCER MARKETING KAO MOĆAN ALAT PROMOCIJE BRANDA", Završni rad, Visoko učilište Algebra, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:801549

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.