Naslov Projekt razvoja aplikacije za vođenje lovnogospodarske osnove
Autor Davor Sagner - Bajgot
Mentor Silvija Grgić (mentor)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Visoko učilište Algebra Zagreb
Datum i država obrane 2015-11-25, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana TEHNIČKE ZNANOSTI Računarstvo
Sažetak Ovaj završni rad opisuje projektni plan izrade aplikacije za vođenje lovnogospodarske osnove (u daljnjem tekstu – LGO). Prvi koraci rada su analiza problema i prednosti rješenja, u kojima se argumentirano iznosi kvaliteta ideje ovakvog pothvata. Kroz analizu trenutnih problema i prednosti budućeg rješenja postaje jasno da se radi o isplativoj akciji kao dugoročnom rješavanju ili umanjivanju trenutno prisutnih nedostataka. Nadalje, prikazana je sama struktura, način provedbe, značaj, korist, oblik i zahtjevi prema stručnoj osobi za provođenje LGO kroz članke Zakona o lovstvu da bi se postiglo bolje razumijevanje tematike ovog rada od strane čitatelja. Nakon što nam bude poznato što je to LGO i koji su joj osnovni dijelovi i značajke, ulazimo u izradu projekta nastanka aplikacije koja će u potpunosti pratiti propise Zakona i pratećih pravnih aktova korak po korak sve do preporuka dizajna korisničkog sučelja. Da bismo mogli napraviti kvalitetnu aplikaciju koja se koristi jednostavno i intuitivno, služimo se dobro poznatim metodama prikupljanja korisničkih zahtjeva i zatim njihovom analizom dolazimo do inicijalnog izgleda krajnjeg proizvoda. Kada smo saznali što korisniku treba, skrećemo pozornost na projektni tim i prije samog početka razvoja aplikacije zahtjeve detaljiziramo kroz definiranje zadataka unutar procesa ostvarivanja pojedinog zahtjeva. Sa zadacima je lakše rukovati unutar tima programera nego što je to sa zahtjevima kao u ovom slučaju 11 cjelina. Po obavljenoj analizi zahtjeva i razlaganju na opisane i procjenjene zadatke, možemo stvoriti iteracijski plan razvoja i time jednostavnije upravljati vremenom i resursima koji su nam dostupni. Projekti koji su u prošlosti bili izuzetno uspješni ostavljaju za sobom najbolje prakse za buduće projekte koji će se tek izvršavati, pa je tako mjesto unutar projekta našao još jedan korak prije kodiranja aplikacije – osmišljavanje arhitekture sustava. Bitan je iz više razloga, poput smanjenja troškova projekta, dobivanja jasnije slike krajnjeg rješenja prije izrade te ponajviše zbog smanjenja opsega posla radi umanjivanja rizika od pogrešnih koraka unutar razvoja. Za kraj opisane su preporuke dizajna korisničkog sučelja da bi aplikacija nakon izrade bila lakša za korištenje, ostvarivala dodatnu uštedu vremena kroz intuitivnost i dosljednost sučelja te stvaranja dojma vrhunskog proizvoda i vrhunskog izvoditelja aplikacije.
Sažetak (engleski) This final paper describes the project plan of an application for managing hunting grounds. Opening it is an analysis of problems and advantages of solutions, in which the arguments are the quality of the idea of such a venture. Through the analysis of current problems and future benefits it becomes clear that this is a profitable operation as a long-term resolve or minimizing action on currently present deficiencies. Furthermore, presented is the structure itself, the manner of implementation, the importance, benefits, and requirements for the skilled person to carry out hunting management through regulations of the Hunting Act in order to achieve a better understanding of the topic of this work by the reader. After us to be informed about hunting management basics and what are its basic components and features, we enter into the creation of the project plan for the application that will fully follow the regulations of the Act and related legal acts step by step up until the recommendation for user interface design. To be able to make a good application that is used simply and intuitively, we use the well-known methods of collecting user requirements and then their analysis of which the initial appearance of the end product is somewhat clearer. When we found out what the user needs, we draw attention to the project team, and before the start of the application development requirements are detailed as definitions of tasks within the process of realizing particular request. The tasks are easier to handle within a team of developers than to the requirements as in this case 11 units. Upon completion of the requirements analysis and the interpretation of the described and assessed tasks, we can create an iterative development plan and thus easier to manage time and resources available to us. Projects that have in the past been extremely successful leave behind the best practices for future projects that are yet to be executed, so another step within the project found its place before coding the application - designing the system architecture. Important for several reasons, such as reducing the cost of the project, obtaining a clearer picture of the final product before production and primarily due to reduced volume of work in order to reduce the risk of adverse outcomes within the development. In the end recommendations are described for user interface design to make the product easier to use, realizing additional savings of time through an intuitive and consistent interface and creating the impression of superior products and superior contractor.
Ključne riječi
projekt
ideja
neujednačenosti
jednostavnost
rješenje
implementacija
struktura
sučelje
baza podataka
prakse
Ključne riječi (engleski)
project
idea
non-uniformity
simplicity
solution
implementation
structure
interface
database
practices
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:225:640277
Studijski program Naziv: Primijenjeno računarstvo Vrsta studija: stručni Stupanj studija: stručni Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka računarstva (bacc.ing.comp.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Zatvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2019-05-20 16:44:57