Abstract | Redizajn web stranice Madeira Tourist” rad je koji prikazuje i objašnjava
koncept redizajna postojeće web stranice “Madeira Tourist” radi
poboljšanja trenutne funkcionalnosti i dizajna. Rad se sastoji od dizajna
26 stranica/podstranica za desktop, 26 za mobitel i 52 za tablet. Dizajn
stranica realiziran je nakon osobnog istraživanja subjekta, razgovora
s lokalnim stanovnicima, proučavanjem sadržaja subjekta, a potom i
internetskog istraživanja. Sadržaj stranice strukturiran je na temelju
osobnog iskustva, preporuka i aktivnosti koje su uživo posjećene.
Sukladno tome sav sadržaj osobno je preporučen i provjeren. Prije
putovanja sve korisne informacije sakupljane su putem mnogobrojnih
internet stranica kako bi se saželo najbolje od ponude otoka. Upravo je taj
dugotrajan proces naveo na ideju o realizaciji rada. Redizajnom stranice
ukomponirane su sve informacije na jednom mjestu. Detaljna i stručna
literatura ciljano je korištena za kontekst stranice. Dio sadržaja proizlazi iz
trenutne web stranice, a dio iz internetskog pretraživanja. Dizajn stranice
razrađen je u knjizi standarda koja uz redizajn stranice sadrži i redizajn
vizualnog identiteta. Prvi dio knjige sastoji se od opisa i obrazloženja
teme. Pojašnjenje motiva/cilja koji se želi postići redizajnom nakon kojeg
slijedi istraživanje subjekta sadržavajući informacije o otoku, tvrtki te
opisu stranice (dobre/loše kvalitete). Uvid u različite globalne konkurente
prikazuje razlike i sličnosti pojedinih stranica, opise dizajna i strukture
sadržaja. Na temelju istraživanja karakteristika Madeire stvorene su ciljane
skupine, a potom kreirane tipične persone koje ih pobliže opisuju. U
odnosu na trenutnu stranicu i njene konkurente analizirane su prednosti,
mane, prilike i prijetnje web stranice. Zaključno istraživanju drugi dio
knjige objašnjava koncept redizajna stranice i odnosi se isključivo na rad.
Prikazuje novo vizualno rješenje i koncept nastanka. Opisuje nov vizualni
identitet, korištene boje, tipografije te idejne skice i rješenja u obliku
tipičnih wireframeova s opisanom mehanikom pojedinih stranica. Opisana
struktura prikazana je dizajnom za desktop, mobitel i tablet. Kraj knjige
prikaz je finalnih rješenja na aplikacijama nakon kojeg slijedi zaključak. |
Abstract (english) | The redesign of Madeira Tourist's website is a work that shows and explains
the concept of redesigning the existing Madeira Tourist website is working
improvements to current functionality and design. The work consists of design
26 pages / subpages for desktop, 26 for mobile and 52 for tablet. Design
the site is realized after a personal exploration of the subject, the conversation
with locals, studying the subject’s content, and then
internet research. Page content is structured based on
personal experiences, recommendations and activities that have been visited live.
Accordingly, all content is personally recommended and verified. Ago
travel all the useful information has been collected through numerous
website to summarize the best of the island’s offerings. It's just that
the lengthy process led to the idea of realizing the work. Site redesign
all the information is combined in one place. Detailed and professional
the literature was purposefully used to context the page. Some of the content comes from
of the current web site, and part of the internet search. Page design
it has been elaborated in a book of standards that includes a redesign in addition to the redesign of the site
visual identity. The first part of the book consists of descriptions and explanations
themes. Clarification of the motive / goal to be achieved by the redesign after which
followed by a survey of the subject containing information about the island, the company and
page description (good / bad quality). Insights into various global competitors
shows differences and similarities of individual pages, descriptions of design and structure
content. Based on research into the characteristics of Madeira, targeted ones have been created
groups, and then created typical personas that describe them more closely. IN
advantages compared to the current site and its competitors are analyzed,
website flaws, opportunities and threats. Concluding the research part two
The book explains the concept of redesigning a site and applies exclusively to work.
It shows the new visual solution and concept of emergence. It describes a new visual
identity, colors used, typography, and conceptual sketches and design solutions
typical wireframes with the described mechanics of individual pages. described
the structure is represented by designs for desktop, mobile and tablet. The end of the book
shows the final solutions on the application followed by a conclusion. |