Abstract | Hrvatska je zemlja koja se nalazi na Jadranskom moru, a poznata je po prekrasnim plažama i
turizmu na obali. Iz tog se razloga mnogi gosti odlučuju na aktivni turizam. No organizacija
aktivnosti poput iznajmljivanja brodova, glisera i ostalog, iznimno je loša te bi digitalni sustav
olakšao i učinio upravljanje aktivnostima dostupnijima i jednostavnijima.
Osim toga, komunikacija među zaposlenicima nije dobra i često se pojavljuju nesporazumi u
vezi s rezervacijama i dostupnošću brodova. Također, u slučaju kvarova brodova klijenti nisu
na vrijeme obaviješteni i trenutačni sustav rezerviranja brodova je vrlo nepraktičan i podložan
greškama.
Implementacijom digitalnog sustava, koji je jednostavan, interaktivan i koji povezuje klijente s
ponudama, poboljšao bi se proces. Taj sustav bi imao višestruke funkcionalnosti, poput
rezervacija za brodove i druge aktivnosti, mogućnost pregleda dostupnih brodova za radnike,
karta kampova s vodenim aktivnostima, prijava kvarova, mogućnost ocjenjivanja usluga,
poboljšane komunikacije između zaposlenika, mogućnost odabira skipera i skupljanje kupona
za popuste. Sustav bi, također, automatski izračunavao dostupnost brodova i aktivnosti na
temelju informacija o rezervacijama u bazi podataka. |
Abstract (english) | Croatia is a country located on the Adriatic Sea and is known for its beautiful beaches and
coastal tourism. In the organization of activities such as renting boats, speedboats and other
activities. Business organization is poor and a digital system would facilitate and make the
management of available activities simpler.
In addition, communication between employees is not good and there are constant
misunderstandings regarding reservations and ship availability. Also in case of ship
breakdowns, customers are not notified in time and the current ship reservation system is
impractical and prone to errors.
Implementing a digital system that is simple, interactive and connects customers with offers
would improve the process. This system would have multiple functionalities, such as booking
boats and other activities, the ability to view available boats for workers, maps of camps with
water activities, fault reporting, service rating capabilities, improved communication between
employees, the ability to select a skipper and collection. discount coupons. The system would
also automatically calculate the availability of ships and activities based on the booking
information in the database. |