Abstract | Završni rad obuhvaća postupak i razradu vizualnog identiteta i ambalaže za vinariju Miklaužić kako bi se sve objedinilo u jednu zajedničku smislenu ideju i cjelinu koja bi se koristila za promidžbu same vinarije u Hrvatskoj. Obiteljsko gospodarsko vinogradarstvo „Miklaužić“ iz Popovače bavi se tradicionalnom proizvodnjom specifičnih zatravljenih nasada i ekoloških pristupa zaštiti pri obradi loze. Najpoznatiji je proizvođač vina od svoje autohtone vinske sorte, a godišnje proizvede 150.000 litara vina. Upravo zbog toga zaslužuju imati moderniji, upečatljiviji i interesantniji vizualni identitet, ambalažu i web stranicu. Najvažniji cilj je kako treba iskazati njihovu kvalitetu kada je riječ o vinima. Stoga, mislim kako je izuzetno važno šire društvo educirati o ovim sortama vina tako da o svakoj sorti vina ukratko na ambalaži piše o čemu je riječ, no također istaknuti i značajke koje ih izdvajaju od konkurencije. Važan dio zadatka bit će i kreiranje ''sustainable'' (ekološki održivog) pakiranja, jer je takva ambalaža danas izuzetno važna dodana vrijednost za suvremenog korisnika, a, tu je i potpuno novi dizajn web stranice, pomoću koje potrošači mogu saznati različite informacije, informacije o vinariji, vinima i gdje se vinarija nalazi.
U trenutnoj situaciji vinarija Miklaužić, nema razvijeni dizajn ambalaže, nego zastarjelo generičko rješenje. Razvijanje i stvaranje novog identiteta, ambalaže i web stranice ima potencijal potrošačima omogućiti lakše raspoznavanje određene vrste vina, uočavanje dizajna ambalaže te isto tako sama pamtljivost dizajna ambalaže.
Vizualni identitet zamišljen je kao snažan i učinkovit alat za prezentaciju različitih sorti vina, vinarije Miklaužić. Vizualni identitet treba prikazati na zanimljiv, drugačiji, moderniji i pamtljiviji način. Definirani grafički standardi iskazivat će ozbiljnost ove tematike i kroz svoje će primjene pridonijeti u vizualnom identitetu i dizajnu ambalaže vinarije Miklaužić. Vizualni identitet, ambalaža i web stranica ima zadatak izbjeći staromodnu, dosadnu, generički vizualni prikaz te usmjeriti pažnju na pročišćenost, jednostavnost, moderno i upečatljivo rješenje. |
Abstract (english) | The final work includes the process and elaboration of the visual identity and packaging for the Miklažić winery in order to combine everything into one common meaningful idea and whole that would serve to promote the winery itself in Croatia. Family viticulture "Miklažić" from Popovača deals with the traditional production of specific grass plantations and an ecological approach to vine protection. It is the most famous producer of wine from its autochthonous wine variety, and it produces 150,000 liters of wine annually. This is exactly why they deserve a more modern, striking, and interesting visual identity, packaging, and website. The most important goal is how to express their quality when it comes to wines. Therefore, I believe that it is extremely important to educate the wider social community about these varieties of wine so that each variety of wine is briefly written on the packaging, but also highlights the properties that set them apart from the competition. An important part of the task will be the creation of "sustainable" (ecologically sustainable) packaging, because such packaging today is an extremely important added value for the modern user, and there is also a completely new website design, with which consumers can find various information, information about wineries, wines and where the winery is located.
In the current layout of the Miklažić winery's packaging, there is no elaborate packaging design. The development and creation of a new identity, packaging, and website has the potential to enable consumers to more easily recognize a certain type of wine, notice the design of the packaging, but also the memorability of the packaging design itself.
The visual identity was conceived as a powerful and effective tool for the presentation of the different types of wines of the Miklažić winery. The visual identity should be presented in an interesting, different, more modern, and memorable way. Defined graphic standards will show the seriousness of this topic and, with its application, contribute to the visual identity and packaging design of the Miklažić winery. The visual identity, packaging, and website have the task of avoiding an old-fashioned, boring, generic visual representation and focusing attention on cleanliness, simplicity, and modern and striking solutions. |