master's thesis
MARKETINŠKA STRATEGIJA ZA ZBIRKU VINOGRADARSTVA PITVE I ULOGA APLIKACIJE PROŠIRENE STVARNOSTI

Glavinić, Martin
Algebra University College

Cite this document

Glavinić, M. (2020). MARKETINŠKA STRATEGIJA ZA ZBIRKU VINOGRADARSTVA PITVE I ULOGA APLIKACIJE PROŠIRENE STVARNOSTI (Master's thesis). Zagreb: Algebra University College. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:269561

Glavinić, Martin. "MARKETINŠKA STRATEGIJA ZA ZBIRKU VINOGRADARSTVA PITVE I ULOGA APLIKACIJE PROŠIRENE STVARNOSTI." Master's thesis, Algebra University College, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:269561

Glavinić, Martin. "MARKETINŠKA STRATEGIJA ZA ZBIRKU VINOGRADARSTVA PITVE I ULOGA APLIKACIJE PROŠIRENE STVARNOSTI." Master's thesis, Algebra University College, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:269561

Glavinić, M. (2020). 'MARKETINŠKA STRATEGIJA ZA ZBIRKU VINOGRADARSTVA PITVE I ULOGA APLIKACIJE PROŠIRENE STVARNOSTI', Master's thesis, Algebra University College, accessed 06 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:269561

Glavinić M. MARKETINŠKA STRATEGIJA ZA ZBIRKU VINOGRADARSTVA PITVE I ULOGA APLIKACIJE PROŠIRENE STVARNOSTI [Master's thesis]. Zagreb: Algebra University College; 2020 [cited 2024 December 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:269561

M. Glavinić, "MARKETINŠKA STRATEGIJA ZA ZBIRKU VINOGRADARSTVA PITVE I ULOGA APLIKACIJE PROŠIRENE STVARNOSTI", Master's thesis, Algebra University College, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:269561