master's thesis
Utjecaj digitalne transformacije na poslovne i tržišne mogućnosti te prijedlozi stvaranja novih vrijednosti

Tomić, Dražen
Algebra University College

Cite this document

Tomić, D. (2019). Utjecaj digitalne transformacije na poslovne i tržišne mogućnosti te prijedlozi stvaranja novih vrijednosti (Master's thesis). Zagreb: Algebra University College. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:435965

Tomić, Dražen. "Utjecaj digitalne transformacije na poslovne i tržišne mogućnosti te prijedlozi stvaranja novih vrijednosti." Master's thesis, Algebra University College, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:435965

Tomić, Dražen. "Utjecaj digitalne transformacije na poslovne i tržišne mogućnosti te prijedlozi stvaranja novih vrijednosti." Master's thesis, Algebra University College, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:435965

Tomić, D. (2019). 'Utjecaj digitalne transformacije na poslovne i tržišne mogućnosti te prijedlozi stvaranja novih vrijednosti', Master's thesis, Algebra University College, accessed 08 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:435965

Tomić D. Utjecaj digitalne transformacije na poslovne i tržišne mogućnosti te prijedlozi stvaranja novih vrijednosti [Master's thesis]. Zagreb: Algebra University College; 2019 [cited 2024 December 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:435965

D. Tomić, "Utjecaj digitalne transformacije na poslovne i tržišne mogućnosti te prijedlozi stvaranja novih vrijednosti", Master's thesis, Algebra University College, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:435965