prikaz prve stranice dokumenta Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva
Rad nije dostupan
specijalistički diplomski stručni
Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva

Radoš, Ivan
Visoko učilište Algebra

Citirajte ovaj rad

Radoš, I. (2018). Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Visoko učilište Algebra. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

Radoš, Ivan. "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva." Specijalistički diplomski stručni, Visoko učilište Algebra, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

Radoš, Ivan. "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva." Specijalistički diplomski stručni, Visoko učilište Algebra, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

Radoš, I. (2018). 'Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva', Specijalistički diplomski stručni, Visoko učilište Algebra, citirano: 24.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

Radoš I. Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Visoko učilište Algebra; 2018 [pristupljeno 24.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

I. Radoš, "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva", Specijalistički diplomski stručni, Visoko učilište Algebra, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:623147

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.