Hlebec, A. M. (2024). Povezanost oglašivačkih apela i namjere kupnje (Završni rad). Zagreb: Sveučilište Algebra. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:291523
Hlebec, Ana Marija. "Povezanost oglašivačkih apela i namjere kupnje." Završni rad, Sveučilište Algebra, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:291523
Hlebec, Ana Marija. "Povezanost oglašivačkih apela i namjere kupnje." Završni rad, Sveučilište Algebra, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:291523
Hlebec, A. M. (2024). 'Povezanost oglašivačkih apela i namjere kupnje', Završni rad, Sveučilište Algebra, citirano: 16.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:291523
Hlebec AM. Povezanost oglašivačkih apela i namjere kupnje [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište Algebra; 2024 [pristupljeno 16.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:291523
A. M. Hlebec, "Povezanost oglašivačkih apela i namjere kupnje", Završni rad, Sveučilište Algebra, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:291523