Habulin, K. (2024). Oblikovanje osobne percepcije ljepote u svjetlu marketinških komunikacija industrije mode i ljepote (Završni rad). Zagreb: Sveučilište Algebra. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:151417
Habulin, Karla. "Oblikovanje osobne percepcije ljepote u svjetlu marketinških komunikacija industrije mode i ljepote." Završni rad, Sveučilište Algebra, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:151417
Habulin, Karla. "Oblikovanje osobne percepcije ljepote u svjetlu marketinških komunikacija industrije mode i ljepote." Završni rad, Sveučilište Algebra, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:151417
Habulin, K. (2024). 'Oblikovanje osobne percepcije ljepote u svjetlu marketinških komunikacija industrije mode i ljepote', Završni rad, Sveučilište Algebra, citirano: 16.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:151417
Habulin K. Oblikovanje osobne percepcije ljepote u svjetlu marketinških komunikacija industrije mode i ljepote [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište Algebra; 2024 [pristupljeno 16.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:151417
K. Habulin, "Oblikovanje osobne percepcije ljepote u svjetlu marketinških komunikacija industrije mode i ljepote", Završni rad, Sveučilište Algebra, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:151417