Crnčević, T. (2024). Korištenje animacije u tržišnim komunikacijama (Završni rad). Zagreb: Sveučilište Algebra. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:421013
Crnčević, Tanja. "Korištenje animacije u tržišnim komunikacijama." Završni rad, Sveučilište Algebra, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:421013
Crnčević, Tanja. "Korištenje animacije u tržišnim komunikacijama." Završni rad, Sveučilište Algebra, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:421013
Crnčević, T. (2024). 'Korištenje animacije u tržišnim komunikacijama', Završni rad, Sveučilište Algebra, citirano: 15.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:421013
Crnčević T. Korištenje animacije u tržišnim komunikacijama [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište Algebra; 2024 [pristupljeno 15.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:421013
T. Crnčević, "Korištenje animacije u tržišnim komunikacijama", Završni rad, Sveučilište Algebra, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:421013