Benšić, D. (2024). Uloga društvenih mreža i influencera u ponašanju potrošača generacija Y i Z (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište Algebra. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:080433
Benšić, Dorotea. "Uloga društvenih mreža i influencera u ponašanju potrošača generacija Y i Z." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište Algebra, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:080433
Benšić, Dorotea. "Uloga društvenih mreža i influencera u ponašanju potrošača generacija Y i Z." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište Algebra, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:080433
Benšić, D. (2024). 'Uloga društvenih mreža i influencera u ponašanju potrošača generacija Y i Z', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište Algebra, citirano: 15.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:080433
Benšić D. Uloga društvenih mreža i influencera u ponašanju potrošača generacija Y i Z [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište Algebra; 2024 [pristupljeno 15.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:080433
D. Benšić, "Uloga društvenih mreža i influencera u ponašanju potrošača generacija Y i Z", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište Algebra, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:080433