Barić, S. (2023). The influence of information asymmetry on online advertising (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište Algebra. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:370077
Barić, Sara. "The influence of information asymmetry on online advertising." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište Algebra, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:370077
Barić, Sara. "The influence of information asymmetry on online advertising." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište Algebra, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:370077
Barić, S. (2023). 'The influence of information asymmetry on online advertising', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište Algebra, citirano: 15.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:370077
Barić S. The influence of information asymmetry on online advertising [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište Algebra; 2023 [pristupljeno 15.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:370077
S. Barić, "The influence of information asymmetry on online advertising", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište Algebra, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:370077