specijalistički diplomski stručni
The influence of information asymmetry on online advertising

Barić, Sara
Sveučilište Algebra

Citirajte ovaj rad

Barić, S. (2023). The influence of information asymmetry on online advertising (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište Algebra. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:370077

Barić, Sara. "The influence of information asymmetry on online advertising." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište Algebra, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:370077

Barić, Sara. "The influence of information asymmetry on online advertising." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište Algebra, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:370077

Barić, S. (2023). 'The influence of information asymmetry on online advertising', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište Algebra, citirano: 15.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:370077

Barić S. The influence of information asymmetry on online advertising [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište Algebra; 2023 [pristupljeno 15.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:370077

S. Barić, "The influence of information asymmetry on online advertising", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište Algebra, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:370077