Karlović, A. (2024). Redizajn ambalaže čajeva i interaktivna kampanja za promicanje kulture ispijanja čajeva (Master's thesis). Zagreb: Algebra Univerity. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:105415
Karlović, Anamarija. "Redizajn ambalaže čajeva i interaktivna kampanja za promicanje kulture ispijanja čajeva." Master's thesis, Algebra Univerity, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:105415
Karlović, Anamarija. "Redizajn ambalaže čajeva i interaktivna kampanja za promicanje kulture ispijanja čajeva." Master's thesis, Algebra Univerity, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:105415
Karlović, A. (2024). 'Redizajn ambalaže čajeva i interaktivna kampanja za promicanje kulture ispijanja čajeva', Master's thesis, Algebra Univerity, accessed 16 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:105415
Karlović A. Redizajn ambalaže čajeva i interaktivna kampanja za promicanje kulture ispijanja čajeva [Master's thesis]. Zagreb: Algebra Univerity; 2024 [cited 2025 April 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:105415
A. Karlović, "Redizajn ambalaže čajeva i interaktivna kampanja za promicanje kulture ispijanja čajeva", Master's thesis, Algebra Univerity, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:105415