undergraduate thesis
Oblikovanje osobne percepcije ljepote u svjetlu marketinških komunikacija industrije mode i ljepote

Habulin, Karla
Algebra Univerity

Cite this document

Habulin, K. (2024). Oblikovanje osobne percepcije ljepote u svjetlu marketinških komunikacija industrije mode i ljepote (Undergraduate thesis). Zagreb: Algebra Univerity. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:151417

Habulin, Karla. "Oblikovanje osobne percepcije ljepote u svjetlu marketinških komunikacija industrije mode i ljepote." Undergraduate thesis, Algebra Univerity, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:151417

Habulin, Karla. "Oblikovanje osobne percepcije ljepote u svjetlu marketinških komunikacija industrije mode i ljepote." Undergraduate thesis, Algebra Univerity, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:151417

Habulin, K. (2024). 'Oblikovanje osobne percepcije ljepote u svjetlu marketinških komunikacija industrije mode i ljepote', Undergraduate thesis, Algebra Univerity, accessed 16 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:151417

Habulin K. Oblikovanje osobne percepcije ljepote u svjetlu marketinških komunikacija industrije mode i ljepote [Undergraduate thesis]. Zagreb: Algebra Univerity; 2024 [cited 2025 April 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:151417

K. Habulin, "Oblikovanje osobne percepcije ljepote u svjetlu marketinških komunikacija industrije mode i ljepote", Undergraduate thesis, Algebra Univerity, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:151417